Seminář KuHAD

KuHAD

Seminář KuHAD a termíny

Jak na hyperaktivní dítě? Ucelený seminář pro specialisty i rodiny.

Výběr termínu semináře...

Recenze a doporučení

Naše školení a semináře již absolvovaly tisíce účastníků. Přečtěte si jejich doporučení, které stále doplňujeme...

2.490 Kč bez DPH
3.013 vč. DPH 21%

Popis programu…

Jednodenní vzdělávací seminář, akreditovaný u MŠMT, určený pro spec. pedagogy, logopedy, učitele MŠ, ZŠ a SŠ, rodiny dětí s ADHD a ostatní zájemce.

Představí hlavní oblasti, ve kterých se ADHD projevuje, z odlišných odborných perspektiv. Zcela originální je oblast Pozitiva ADHD – jaké bývají nejčastější silné stránky dětí, dospívajících
a dospělých s touto diagnózou. Součástí jsou praktické tipy na výchovu, vzdělávání i společné soužití s dětmi a dospívajícími s ADHD. Zážitková práce s pečujícími osobami, prohlubuje empatii, nadhled a přijetí.

Psychohygiena: jak nevyhořet při péči o osoby s ADHD. Na konci možnost diskutovat konkrétní kasuistiky.

Nově probíhá online, školení se odehrávají na platformě Zoom (s předstihem dostanete pozvánku s odkazem na školicí místnost a link s heslem). Během celého školení můžete klást otázky nebo komentovat nahlas i písemně.

Výsledky

  • dobrý přehled o všech oblastech, ve kterých se ADHD projevuje
  • lepší vnitřní přijetí dítěte či dospívajícího rodiči a pečujícími odborníky
  • lepší empatie vůči prožívání dítěte/dospívajícího a jeho okolí
  • zásoba praktických tipů, které lze postupně při péči vyzkoušet
  • mezioborové sdílení lidí se zájmem o tuto problematiku

Řekli o nás a o programu…

Mgr. Petra Stajančová
školský špeciálny pedagóg v materskej škole
“Školenie KuHAD bolo prínosné v mojej práci v pozícii ako školský špeciálny pedagóg. Dozvedela som sa veľa nových informácií v oblasti ADHD a taktiež veľmi dôležité praktické skúsenosti a rady od odborníka. Odporúčam a som rada, že som toto školenie absolvovala. ”
Mgr. Jana BALÁŽOVÁ, PhD.
odborná asistentka na pedagogické fakultě UKF
“Som vďačná za možnosť zúčastniť sa semináru KUHAD a uistenie, že pre nás špeciálnych pedagógov v praxi, ale i pre rodičov detí s ADHD, vysokoškolských pedagógov pripravujúcich budúcich špeciálnych, sociálnych pedagógov, asistentov pedagóga, učiteľov, vychovávateľov, atď. srdce na dlani a otvorená náruč je viac ako naučené poučky, postupy, konkrétne návody prístupov k deťom a mladým s ADHD. Preto ďakujem hlavne za cenné a inšpiračné tipy na budovanie vzťahu (vzájomné prijatie, asertívny prístup) a hľadanie spoločnej cesty, ktorá je vďaka jedinečnosti každého z nás iná.”